club.scannerfm.com

Comencem una recopilació de bons videos??

Ahí va un dels meus favorits de l'època.
Mai em cansaré d'escoltar You're Gonna Miss Me de 13th Floors Elevators

Compartir

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

The Sonics al Primavera?! Ho he llegit bé?

Responde a esto

L'altra dia vaig a trobar aquest video d'un grup que es diu Juan Trip. No tinc idea quins son aquets personatjes, pro m'agradan molt

(disculpeu el meu catalá)

Responde a esto

El teu català és perfecte, no és millor que el meu valencià..jejeje. Molen molt! Mil gràcies per l'aportació.

Responde a esto

Hola!
sóc nova, us deixo un video de una de les meves bandes favorites de garage: els Music Machine!

Us van agradar els Sonics al Primavera? van defensar-se bé per l'edat que tenen, podría haver sigut pitjor!
heu vist a altres grups dels 60s reformats? he vist al Arthur Brown (mooolt bé!), Pretty Things tocan només temes del SF Sorrow (genial!), John's Childen (patétics), The End (mooool lents...), Creation (no em van agradar...)

salut!

Responde a esto

Jo vaig veure Love a la sala Bikini. Molt millor del que m'esperava. Em va encantar. Però el concert a Benicàssim va ser un desastre: un Arthur Lee que, completament borratxo i desolat per la mort d'un amic seu, va ser incapaç d'entonar el més mínim tot i el suport de la banda . Em va fer molta pena.

Responde a esto

Veig que has vist al Ray Davies, va estar bé?

Responde a esto

És veritat! Em deixava de citar el concert d'en Ray! Sí!, sí que va estar bé! Es nota que el paio hi posa ganes i es resisteix a passar a l'oblit. El que passa que els seus últims discos no m'entusiasmen gaire. Jo sóc més de la primera època dels Kinks.
A principis d'aquest any Ray Davies va dir que els Kinks es reunirien amb la banda original, amb en Pete Quaife. El que passa que va córrer massa a dir-ho: Dave Davies va dir que ni tan sols s'ho havien parlat entre ells, i ho crec. Llàstima, no?

Responde a esto

Em fliparía molt veure els Kinks, wow! No sé perqué no vaig anar a veure al Ray Davies.. no recordo què em va passar... doh!
Ah, vaig veure als Remains (els he vist 3 cops ja!) i una pasada... la pell de gallina i llàgrimes! jajaja. De veritat, si tornen per Europa i t'agraden els seus discos, te'ls recomano efusivament.
El problema d'aquestes bandes que es tornen a juntar es que corres el risc de que "el mite" caigui... si els músics han continuat tocant all larg d'aquests anys, es nota, però si no pot ser molt trist....

Responde a esto

Sí, sí! Remains molen! No els he vist, però prenc nota.
ohh.. m'hagués agradat veure Pretty Things, Pretty Things, Pretty Things i Arthur Brown!
D'altra banda, sé que Sky Saxon (The Seeds) està encara en actiu, amb Billy Corgan (Smashing Pumpkins) col·laborant en el disc. Seria un directe perillós-interessant...
http://www.myspace.com/theseeds

Responde a esto

ah, uns altres que he vist, els Seeds al Razzmatazz 3 fa uns anys... no et vas perdre res... l'Sky età sonat, em va preguntar si volía ser la seva nòvia! jajajaja, que em portaría de gira per Europa i gratis!! Això si, vaig marxar contenta amb un single firmat, jeje.
Els Pretty Things toquen al Euroyeye aquest any! i faran el repertori del SF Sorrow de nou! si no has anat mai al festival, te'l recomano, disfrutaras com una enana ;)
Veurem si podem anar al Euroyeyé!

RSS

© 2009   Creado por Manano

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Privacidad  |  Términos de servicio