club.scannerfm.com

Comencem una recopilació de bons videos??

Ahí va un dels meus favorits de l'època.
Mai em cansaré d'escoltar You're Gonna Miss Me de 13th Floors Elevators

Compartir

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

Sí! És genial! Has posat el llistó molt alt. Ara convido a veure Love - My litlle red book.

Responde a esto

Boníssim!!!!!! Continúe la recerca, ara amb The Monks Oh, How to Do Now!!! Aquesta és una gravació que he trobat al Youtube d'un concert a Alemanya.

He triat aquesta cançó, pq és la que més m'agrada, pero hi han més penjades. Try it

I.... aquestos ja no sé si colen en aquest fil..., amb el tema de les etiquetes estilístiques no sóc massa bò. Pero Yardbirds i The Animals, em flipen i volia que estiguessin també entre la meva aportació de clàssics, per moment històric, repercussió mediàtica... He triat dos temazos: The House Of The Rising Sun de The Animals i For Your Love de Yardbirds.

Pel que fa als primers, evident influència del Blues, es diu que Eric Burdon quan hi era a NY no feia més que anar als barris de negres, ficar-se en 'garitos de mala muerte' i empaparse de bona música (quina enveja!!)

Els Yardbirds, junt a The Animals, més 'invasió britànica', més blues rock. La cançó em flipa.

Responde a esto

Dels que has posat el que més m'agrada és The Yadbirds, sense treure importància als altres. Potser passa que la The Animals està tant sonada... però no discuteixo pas que no sigui històrica! És molt bona, sí senyor.

A veure què et sembla aquest: The Seeds - Pushing Too Hard. No veus en Sky Saxon (the Seeds) a un pre-Ian Svenonius (Make-Up)? Em refereixo sobretot els gemecs/xisclets a "Try to understand", potser també musicalment i fins i tot en el físic. Toma ya, mira com se m'ha anat la flapa! xD

Responde a esto

Més incorporacions a la llista de clàssics: The Electric Prunes: Get Me To The World On Time.
...em sobren els preludis aquests televisius.

i mira què més he trobat! Aquesta no la coneixia: Long Days Flight.

Responde a esto

Aquí va mi pequeño aporte con grupos de garage actuales.
Primero The Go, de detroit con you go banging on:

Y después unos británicos, the bishops con breakaway

Espero que os guste!
Saludos

Responde a esto

Grata sorpresa!

Responde a esto

Moooooola!!!! Gracias Eladio por la aportación!!!!
No sé si llegarán al nivel de clásicos, pero la verdad es que suenan muy bien

Responde a esto

Més aportacions? Més grups nous?

Responde a esto

Vinga, 'más madera'. Per trencar una miqueta les fronteres. Des de Sao Paulo, part del moviment denominat 'tropicalia' els irrepetibles Oooos Mutanteees!

Responde a esto

Ok. Doncs aqui la proposta turka: Apaslar - Sans Cocugu, que no recordo on ni com van arribar a la meva oïda...
(No he pogut trobar millor clip) Paciència en els primers segons!!

Responde a esto

M'encanta. Jo també l'havia escoltat. Crec que la tinc completa a casa. La buscaré. Em flipa aquest temazo.

Responde a esto

Una retaíla de vídeos de Strawberry Alarm Clock i molt més...
Per parts, Strawberry Alarm Clock pràcticament sols van treure un hit notable Inciense and Peppermint pero va tenir una repercussió considerable. És molt conegut. Fins i tot van aparèixer tocant aquesta cançò a la peli Psych-Out (1968) de Jack Nicholson. He trobat a Youtube el fragment de la peli, 'rollito tripi'. Bueno, sembla que sols amb els títols de les cançons ja es dedueix que... 'les iba la marcha'.

Strawberry Alarm Clock Inciense and Peppermint

i la mateixa cançò extreta de Psych-Out

Trailer de la peli Psych-Out.

i... per acabar, com a regalet un fragment que he trobat buscant per la peli on surten The Seeds tocant a un funeral hippy (sorpresa al final del video)

Besos!

Responde a esto

RSS

© 2009   Creado por Manano

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Privacidad  |  Términos de servicio